توری پرسی

قیمت توری قیمت رابیتس قیمت انواع مفتول قیمت لوله گالوانیزه گرم و سرد قیمت پشم شیشه قیمت فنس قیمت پایه فنس قیمت توری مرغی قیمت توری حصاری


توری پرسی چیست؟

توری پرسی همان طور که از نامش هم پیداست، نوعی توری فلزی است که در صنعت های مختلف کاربرد دارد. اما در این مقاله می خواهیم توضیحات مختصری در مورد توری پرسی، کاربردهای آن، انواع توری پرسی و قیمت توری پرسی ارائه کنیم. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، توصیه می کنیم به خواندن این متن ادامه دهید و اسکرول کنید.

توری پرسی همان طور که گفتیم، یک توری شبکه ای است که معمولا از جنس های مختلفی مانند فلز، آهن و …ساخته می شود. این فلزها در هم تنیده می شوند و یک شبکه ی توری شکل را به وجود می آورند که کاربردهای مختلف و متفاوتی خواهد داشت.
مهم ترین نکته این جاست که توری های پرسی مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما و سرما و البته ضربه و فشار دارند. بنابراین بهترین وسیله ی ممکن برای محافظت و مراقبت هستند.

برای تولید این توری از سیم های فلزی استفاده می شود که به وسیله به هم تابیدن آن ها ساخته می شوند. چشمه ها در این نوع از توری یا مستطیل شکل و یا مربع شکل هستند. این محصولات از مواد گالوانیزه و آهن تولید شده و بر مبنای این موارد زیر طبقه بندی می شوند:

  • خارجی بودن یا ایرانی بودن محصول
  • تقسیم بندی بر مبنای نوع و اندازه چشمه ها
  • نوع سرد یا نوع گرم بودن محصول تولیدی

این محصولات همان طور که در شکل نمایش داده شده است به شکل دنده دنده (کنگره ای شکل) تولید شده و مانند تار و پود در کنار هم قرار داده می شوند. سایز و اندازه مفتول در ابعاد 2 تا 6 میلی متر تولید می شود. از نظر ظاهری این نوع از طوری ها بسیار منعطف هستند. دارای سطح صاف و دوطرفه می باشند.

از آن جایی که قیمت توری پرسی مانند توری گابیون و توری حصاری و .. به صورت متناوب تغییر دارد، می توانید برای دریافت مشاوره برای انتخاب نوع و تعداد محصول، از میزان قیمت آن نیز مطلع شوید. لیست قیمت محصولات به صورت به روز در اسرع وقت در اختیار شما قرار داده خواهد شد. این توری ها از مواد متنوعی ساخته می شوند که از جمله می توان به مفتول استنلس استیل، فولاد پر کربن، سیم های فولادی گالوانیزه و .. اشاره نمود.

 

لیست-قیمت-توری-پرسی

قیمت توری پرسی

قیمت توری های پرسی ممکن است کاملا متفاوت باشند. قیمت آن ها به نوع مفتول و جنس آن نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال یکی از ارزان ترین توری های پرسی، آن دسته ای هستند که جنس آهنی یا فولادی دارند. توجه داشته باشید که جنس مفتول به کار رفته در توری فلزی می تواند نشان گر کیفیت و استحکام توری باشد. بنابراین در صورتی که قیمت توری پرسی بسیار ارزان و پایین بود، اطمینان داشته باشید که مشکلی در مفتول آن وجود داشته است.

هم چنین شما می توانید به صورت آنلاین، قیمت لحظه ای توری پرسی را بدانید. همان طور که می دانید نوسانات جزئی بازار هم ممکن است بر روند کار ساختمان سازان و اشخاصی که با توری پرسی سر و کار دارند هم تاثیر گذار باشد. بنابراین بهتر است که به طور مداوم قیمت را بررسی کنید.

متاسفانه دقیقا به همین دلیل است که نمی توان قیمت مشخص و واحدی برای توری پرسی در نظر گرفت. با توجه به نوسانات قیمت و البته تنوع توری های پرسی، توصیه می کنیم که حتما با فروشگاه های فروش توری پرسی تماس گرفته و قیمت هر کدام از انواع توری های پرسی را سوال کنید.

قیمت توری پرسی بر اساس فاکتور های خاصی مشخص می شود. در ادامه به معرفی توری و بررسی این فاکتورها خواهیم پرداخت. نام دیگر این محصول توری مشبک، توری بافتی یا (Crimped Wire Mesh) می باشد. توری پرسی به عنوان یکی از محصولاتی است که برای موارد خاصی به کار می رود. فرآیند تولید و عرضه انواع توری های پرسی با توجه به ابعاد و چشمه های متنوع صورت می پذیرد. برای تولید از مفتول های مختلفی چون گالوانیزه و سیاه استفاده می شود.

قیمت توری پرسی دست دوم

خیلی مواقع ممکن است توری های پرسی نو نیاز نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که به سراغ خرید توری های پرسی دست دوم بروید. این توری ها را می توانید به سادگی در بازارهای اهن و فروشگاه های مختلف تهیه کنید.

طبیعی است که قیمت توری پرسی دست دوم ارزان تر از توری های نو است. از توری های پرسی برای حفاظ کشی دور ساختمان های نیمه کاره یا پروژه های موقت ساختمانی استفاده می شود. اما بعد از اتمام پروژه ها این توری ها عملاً بی استفاده می ماند و به این ترتیب به عنوان توری پرسی دست دوم به فروش می رسد.

اگر تصمیم دارید که هزینه ی زیادی برای خرید توری نداشته باشید، استفاده از این توری ها برایتان کاملا به صرفه خواهد بود.

دستگاه توری پرسی

دستگاه توری پرسی، دستگاهی است که می توانید با استفاده از ان توری پرسی تولید کنید. این دستگاه ها می توانند ویژگی های مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال یکی از وجوه تمایز دستگاه های توری پرسی، در تولید توری های پرسی با عرض های مختلف است.

هم چنین هر یک از این دستگاه های ساخت توری پرسی، در واحد دقیقه، می توانند طول مشخصی را تولید کنند. هر چقدر قدرت یک دستگاه ساخت توری پرسی بیشتر باشد، طبیعتاً قدرت ساخت توری های بیشتری را در واحد دقیقه خواهد داشت.

هم چنین هرکدام از این دستگاه ها، قادر هستند که مفتول های مشخصی را تولید کنند. به عنوان مثال برخی از دستگاه ها، صرفا جهت ساخت مفتول های فولادی و آهنی به کار می روند.

هم چنین باید دقت داشته باشید که در صورت تصمیم به خرید یک دستگاه توری فلزی، باید به اتوماتیک یا دست بودن این دستگاه نیز توجه داشته باشید.

لیست-قیمت-توری-پرسی

کاربرد توری پرسی

  • کاربرد به عنوان فیلتر
  • کاربرد به عنوان فنس در صنایع
  • استفاده به عنوان حصار و حفاظ در اطراف انواع زمین های نظامی، ورزشی و ..
  • استفاده در صنعت کاغذسازی، پزشکی، نفت و گاز
  • استفاده در صنایع متالوژی، شیمیایی و صنایع غذایی
  • برای ایجاد محوطه شمشیربازی
  • استفاده برای بسته بندی
  • استفاده در ساخت ساختمان
  • استفاده برای مش بندی
  • استفاده در صنعت مبلمان برای تولید انواع محصولات
  • برای این که در و پنجره ها را حفاظ بندی کنیم
  • استفاده برای ایجاد پانل ها به شکل سه بعدی در ساختمان سازی
  • کاربرد برای سرند در کارخانه ها و معدن های تولید کننده ی زغال سنگ
  • ساخت قفس برای انواع حیوانات خانگی و غیر خانگی
  • استفاده در فندانسیون و پی و بتن ریزی ساختمان ها برای مسطح نمودن و استفاده در دیوارهای ساختمان

 قیمت توری پرسی

از توری پرسی در محیط ها و صنعت های مختلفی استفاده می شود اما سعی می کنیم به طور خلاصه به اصلی ترین کاربردهای آن بپردازیم :

محافظ پنجره و درهای شیشه ای

خیلی از ساختمان ها، برای مراقبت از شیشه های پنجره و درهای خود از این توری های پرسی استفاده می کنند. با کشیدن این توری ها به روی پنجره، شیشه ی آن در برابر ضربه های مختلف مقاوم تر می شود. برای ساختمان هایی که در معرض ضربه هستند، استفاده از این توری های پرسی بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

محافظت از پنجره ی زندان ها و …

این توری های فلزی، بیشترین کاربرد را در پوشاندن پنجره و درهای زندان دارند. به این صورت دیگر امکان شکستن پنجره و فرار از بین خواهد رفت.

ساخت قفس حیوانات

یکی از بهترین کاربردهای توری پرسی، ساخت قفس حیوانات برای افراد و مکان های نگه داری حیوانات است. به این ترتیب امکان آسیب دیدن حیوان و یا فرار او از بین خواهد رفت. علاوه بر این، توری های پرسی باعث می شوند که امکان اکسیژن رسیدن به حیوان مهیا باشد و برخلاف قفس های شیشه ای نیازمند تعبیه دستگاه اکسیژن نمی باشد.

ساخت تخت های فلزی

تخت های فلزی نیز یکی دیگر از موارد کاربرد و استفاده ی توری های پرسی است. به عنوان مثال برای مکان هایی که نیازمند ساخت تعداد انبوه تخت های فلزی وجود دارد( مانند خوابگاه ها و زندان ها) استفاده از توری پرسی بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود.

توری های پرسی هم چنین در زمین های ورزشی نیز کاربرد خواهند داشت. به عنوان مثال جهت ساخت جایگاه های مخصوص در استادیوم های ورزشی از توری پرسی استفاده می شود.

البته نباید کاربرد توری های پرسی در صنایع مختلف را دست کم گرفت. این توری ها به شدت مفید و مناسب هستند. حتی گاهی می توان از این توری ها در حصار کشی به دور اشیای قیمتی در موزه ها نیز استفاده کرد.

سایر موارد مصرف توری پرسی

مانند سای رانواع توری ها مثل توری حصاری و .. این توری ها نیز مصارف خاص فراوانی دارند. استفاده از این توری های گالوانیزه برای پودر کردن گوشت در صنایع غذایی کاربرد دارد. در این صنعت نوع توری پرسی سبک برای فیلتر مواد کاربرد داشته و نوع توری پرسی سنگین در سایر صنایع مانند ساختمان، به عنوان سرند در معدن، کارخانه زغال سنک و .. کاربرد دارد. یکی دیگر از مزایای این محصول با دوام بودن و سنگین بودن آن است. از آن جایی که مواد به راحتی از بین آن عبور می کنند، برای صفحات غربالگری و ارتعاشی کاربرد دارد.

 انواع توری پرسی

این نوع از محصولات از لحاظ نوع بافتی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. البته قیمت توری پرسی به نوع مواد و مقدار آن ها وابسته است.

  • توری با بافت موج دار حصیری
  • توری با بافت موج دار عادی
  • توری با بافت موج دار هلندی

نصب توری پرسی

نصب توری پرسی کار فنی و تخصصی است. به همین خاطر توصیه می کنیم که بدون مشورت با کارشناسان خبره در این کار، از نصب آن خودداری کنید. شما باید به دقت جای نصب و اندازه گیری توری ها را انجام دهید و سپس اقدام به نصب توری نمایید.
در نهایت امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مزیت توری پرسی

این نوع از محصولات به راحتی قابل نصب هستند و در صورت عدم نیاز خیلی راحت می توان آن ها را جمع آوری کرد. مقرون به صرفه بوده و این که قیمت توری پرسی مناسب است و از جمله دلایلی است که آن را در صنایع مختلف مورد توجه و استفاده قرار می دهد.

نسبت به این که وزن بالایی ندارد و سبک هستند ولی مقاومت بالایی داشته و در برابر زنگ زدن و خورده شدن مقاوم است. سطح این محصول در برابر لغزش مقاوم است.

از لحاظ شکل ظاهری چون این نوع از توری ها دارای بافت هایی موج دار هستند، این عامل باعث می شود تا در صنایع آن ها را در ارتفاعات استفاده کنند. به این دلیل که با اصطحکاک ایجاد شده از سقوط یا لیز خورد افراد جلوگیری می شود.

توری پرسی

همان طور که در بالا به آن اشاره شد کاربردهای فراوانی که دارند یکی دیگر از مزایای این محصولات است. با استفاده از طرح های متفاوت و متنوعی که این توری دارد می توان از آن ها در هر نوع معماری استفاده نمود. شکل ظاهری توری ها به نور اجازه عبور می دهد، بنابراین استفاده از آن برای محیط های کم نور مناسب خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این محصول علاوه بر زیبایی، صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و بادهای شدید می باشد. این توری ها در برابر مواد شیمیایی و اسیدها نیز مقاوم هستند.

در زمان آتش سوزی چون هوا، آب و سایر مواد به راحتی از بین آن عبور می کند، جریان آبرسانی به آتش سوزی را از بین نخواهد برد. بنابراین برای اطراف اماکن و ساختمان ها از آن استفاده می شود.

 مشخصات فني توری پرسی

جنس مفتول : گالوانیزه، استیل، آهن

قطر مفتول توری : بین ۳ میلی متر تا ۶ ميلی متر

ابعاد چشمه ها: از 2 سانتی متر تا 8 سانتی متر

ابعاد توری پرسی

ابعاد طول : بین ۱ متر تا ۴ متر تولید می شود

ابعاد عرض : تا نهایت ۲ متر تولید می گردد

ذکر این نکته ضرروی است که با توجه به نیاز مشتری و نوع سفارشات ابعاد مختلف قابل تولید و ارائه می باشد.

نوع مفتول : سخت صنعتی به صورت سياه و يا با روكش گالوانيزه گرم ، استیل ، آهن و حتی به صورت PVC قابل ارائه می باشد.

جدول وزن توری پرسی

همان طور که در جدول زیر مشخصات مورد نظر قابل رویت می باشد، وزن هر یک از محصولات بر اساس نوع آن ها متفاوت است. با توجه به نوع نیاز می توانید از هر یک از محصولات بر اساس نیاز خود سفارش دهید.

سایز مفتولطولعرضچشمه
3 الی 5 میلیمتر2 متر1 متر2*2 سانتی متر
3 الی 5 میلیمتر2 متر1 متر4*4 سانتی متر
3 الی 5 میلیمتر2 متر1 متر5*5 سانتی متر

روش تولید توری پرسی استیل

برای ساخت توری پرسی از دستگاهای خاصی برای بافت مفتول ها در کنار یکدیگر استفاده می شود. در واقع می توان آن را یک پارچه مفتولی یا سیمی دانست که دارای تار و پودهایی از فلز است در حالی که در محل ارتباط بافت ها در میله های افقی و عمودی جوشی دیده نمی شود.

روش بعدی روش غوطه ور سازی است که در آن نهایتا یک محصول تولید می شود که دارای مفتول با اندازه بیشتر از دو میلی متر و چشمه هایی با اندازه دو سانتی متر می شود.

یکی از روش های تولید استفاده از روش غوطه ور سازی می باشد. در این روش به یک وان مذاب با دمای 450 درجه سانتی گراد ایجاد می شود.

بعد قطعه داخل این وان غوطه ور می شود. بعد از بیرون آوردن این محصول از داخل این وان آن را در معرض واکنش با کربن و اکسیژن قرار داده که در انتها باعث ایجاد یک لایه ی مقاوم در برابر زنگ زدگی می شود.

 لیست قیمت توری پرسی

برای آگاهی از قیمت توری پرسی و دریافت لیست قیمت توری پرسی به روز و مشاوره در ارتباط با نوع محصولی که نیاز دارید، می توانید از مشورت مشاوران فروش ایران توری استفاه نمایید.

برای این منظور همه روز در خدمت شما هستیم. می توانید با شماره هایی که در زیر وجود دارد یا در قسمت تماس قرار داده شده از با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =