قیمت فنس

قیمت توری قیمت رابیتس قیمت انواع مفتول قیمت لوله گالوانیزه گرم و سرد قیمت پشم شیشه قیمت فنس قیمت پایه فنس قیمت توری مرغی قیمت توری حصاری


قیمت فنس در بازار

قیمت فنس در بازار با توجه به نوع محصولی که تولید می شود، متقاوت خواهد بود. مواد اولیه و روش های تولید جزء اولین و مهم ترین مواردی هستند که این قیمت را تعیین می کنند. برای این که بتوان هر محصولی را با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر انتخاب نمود، پیش از هر چیزی باید با آن آشنایی داشت.

برای آشنایی با فنس نیز باید با کاربردهای آن، نوع محصولات موجود در بازار، مواد اولیه و .. آشنا شد. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت و لیست قیمت محصولات فنس حصاری و فنس باغی و … را ارائه خواهیم نمود.

کاربرد فنس

معمولا کاربرد فنس برای موارد امنیتی، محصور کردن یک فضای خاص و یا جدا کردن بخشی از سایر قسمت ها کاربرد دارد. این موارد برای زمین، باغ، ساختمان، منطقه خاص و .. کاربرد دارد. مشخص کردن حریم مراکز نظامی، زمین های ورزشی، فرودگاه، مراکز نفت و پتروشیمی و .. نیز امروزه با استفاده از توری حصاری انجام می گیرد. ایجاد یک حصار و حریم مشخص از گذشته با ابزارها و روش های مختلفی ایجاد می شده است. از جمله ی این موارد می توان به چوب، تنه ی درختان، بوته ها و مصالح ساختمانی مختلف اشاره نمود.

همان طور که گفته شد یکی از اهداف ایجاد حصار برقراری امنیت بود که قطعا به وسیله چند تکه چوب ممکن نخواهد بود. چون هر زمان امکان دارد که به وسیله باد و باران از بین برود. برای این منظور به مرور از مصالح ساختمانی استفاده شد و جای این نوع از حصارها را گرفت.

در کنار اهمیت قیمت فنس در بازار ، به مرور مشکلات فوق باعث شد تا فنس فلزی و توری حصاری فلزی جایگزین این نوع از تجهیزات شوند. برای تولید فنس از مفتول های فلزی استفاده می شود. که بسته به نوع کاربرد آن ها اندازه چشمه، قطر مفتول به کار رفته و پهنای فنس متفاوت است.

قیمت فنس در بازار

اما منظور از چشمه این است که مفتول ها با استفاده از تجهیزات کارخانه ای در ابعاد مختلف به هم بافته می شوند و به شکل توری تولید می شوند. به هر یک از حفره های در این توری ها یک چشمه گفته می شود، که می تواند دارای اندازه های متنوعی باشد. قبل از انتخاب یک فنس تری فلزی باید طول و پهنای مورد نیاز، قطر مفتول فلزی و اندازه چشمه را مشخص کنید. در بسیاری از موارد اندازه مورد نیاز شما موجود است در سایر موارد می تواندی آن ها را سفارش دهید تا برمبنای نیاز شما ساخته شود.

یکی از بهترین نوع مفتولی که امروزه برای ساخت مورد استفاده قرار می گیرد، مفتول فلزی گالوانیزه است. این نوع مفتول به دلیل این که فرآیند گالوانیزاسیون را طی می کند، بسیار مقاوم است. می توانید این نوع از محصولات را با خیالی آسوده برای سال های طولانی در شرایط بسیار بد آب و هوایی استفاده کنید. البته قیمت فنس در بازار ، نیز برای انتخاب محصولات اهمیت خاص خود را دارد.

فنس باغی چیست؟

از آن جایی که استفاده از فنس ها به نسبت سایر مصالح ساختمانی و روش های موجود قیمت تمام شده ی کمتری دارد، این نوع از محصولات جایگزین سایر روش های حصار کشی شده اند. برای این که محیط اطراف یک باغ را محصور کنند و از ورود افراد و یا حیوانات موزی جلوگیری شود معمولا اطراف آن را فنس می کشند. فنس باغی را معمولا با نام توری حصاری می شناسند. برای این که با انواع توری حصاری ، توری گابیون ، لیست قیمت و .. در مورد آن آشنا بشوید، می توانید به مقاله ای که در مورد آن وجود دارد، مراجعه نمایید.

فنس های الکتریکی چیست؟

کاربرد فنس های الکتریکی بیشتر در ارتباط با حصارکشی اطراف زمین های زراعی است. حصار الکتریکی برای مصارف خاص خود استفاده می شود. حفاظت از محل های خاص و مهم نیز با حصار الکتریکی اتفاق می افتد. در این نوع از حصار کشی از شوک الکتریکی درون فنس ها استفاده می شود. برای این که از ورود افراد غیر مجاز به محل های خاص جلوگیری شود یکی از راه ها در کنار بسیاری از سیتم های امنیتی و حفاظتی موجود، می تواند حفاظ الکتریکی باشد. معمولا کشاورزان که از آسیب دیدن حصارها و یا فنس ها توسط حیوانات ناراحت هستند، از این نوع از تجهیزات استفاده می کنند.

با این فنس حیوان بعد از یک بار امتحان کردن و نزدیک شدن به فنس، دیگر این کار را تکرار نمی کند. میزان شوک های الکتریک می تواند از سمت سفارش دهنده مشخص شود. سه نوع جریان وجود دارد: کاملا کنترل شده و بی خطر که فقط در حد یک شوک بوده و بعد از یک بار امتحان حیوان احساس ترس کرده و دیگر به آن نزدیک نخواهد شد. نوع بعدی کمی دردناک خواهد بود. و در نهایت نیز نوع مرگ آور را خواهیم داشت، که استفاده از آن به ندرت اتفاق خواهد افتاد. مورد آخر معمولا در محل های بسیار حساس استفاده خواهد شد. اما دو مورد دیگر برای جلوگیری از خسارات مالی به کشاورزان بسیار مفید خواهد بود.

قیمت فنس در بازار ، برای این نوع از محصولات به دلیل این که از تجهیزات خاصی در کنار آن استفاده می شود متفاوت است. این قیمت هم به نوع تجهیزات و هم به میزان آن ها بستگی دارد.

قیمت پایه فنس

مزایای فنس الکتریکی

  • از لحاظ ظاهری تاثیر نامطلوبی بر زیبایی محیط و ساختمان دارد چون انواع مختلفی از آن وجود دارد که می تواند با نمای موجود سازگار شود.
  • راه اندازی و نصب سریع این نوع از تجهیزات
  • جلوگیری از وردود انواع حیوانات موزی و ولگرد و آسیب رسان به محیط
  • از آن جایی که ای نوع از سیستم ها خیلی راحت می توانند به نگهبان اطلاع رسانی کنند بنابراین تعداد دوربین ها و سایر تجهیزات امنیت یکاهش می یابد.
  • جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز، سارقان و خرابکاران به محیط محصور شده
  • تامین امنیت افراد حاضر در محل، نگهبانان و نیروهای امنیتی و حفاظتی حاظر در محل
  • تولید شده از بهترین مواد و مفتول هایی گالوانیزه گرم با طول بسیار بالا

فنس استاندارد نرمال چیست؟

این نوع از فنس ها با ویژگی های خاص و به شکل کاملا اختصاصی با توجه به نیاز سفارش دهنده تولید می شود. فنس استاندارد نرمال معمولا کاربردهای خاص دارد. ویژگی هایی که تولید کننده با توجه به نظر کارفرما می تواند تغییر دهد شامل موارد زیر خواهند بود:

ویژگی های فنس استاندارد نرده ای

  • تعیین میزان ضخامت مفتول های به کار رفته در تولید
  • تعیین رنگ با توجه به نظر سفارش دهنده
  • برای عبور و مرور می توان از قرار دادن قفل و درب های مخصوص استفاده کرد.
  • استفاده از نیزه ها یا گاردهایی در بالای فنس ها برای امنیت بیشتر
  • استفاده از گارد یا محافظ پشت ورق ها
  • برای این که امنیت بیشتری را در این نوع از حصار کشی داشته باشیم می توان از گاردها یا محافظ های خاصی استفاده نمودکه شامل افقی، نیزه ای و سیم خاردار حلقوی می شود.
کاربردهای فنس استاندارد نرمال
  • محل های نگهداری از حیوانات و باغ وحش ها
  • برای محصور نمودن دکل ها و سایت های مخابراتی
  • حصار کشی کردن اطراف دکل های نفتی، دهانه ی چاه ها و سایت های نفتی
  • نظارت و تحت کنترل داشتن محیط های خاص
  • محور نمودن فضای اطراف نیروگاه ها
  • اماکن ورزشی
  • برای حصارکشی مکان های مسکونی
  • برای حصارکشی اماکن عمومی

آماده سازی فنس برای نصب

برای این که بتوان فنس را نصب نمود. باید برخی از مراحل را بررسی کرد. این که بتوان در هر محدوده ای نصب نمود در بسیاری از مناطق امکان پذیر نخواهد بود. قبل از آن باید بررسی کنید که این محل یا منطقه دارای چه قوانین و محدودیت هایی برای نصب حصار و … دارد. با توجه به قیمت فنس در بازار می توان بهترین نوع آن را به میزان مورد نیاز انتخاب نمود. اما موارد زیر را نیاز از نظر دور کرد.

برای این کار می توانید به شهرداری یا بخش داری های مربوطه مراجعه نموده از مقررات مربوط به حوزه ساختمان و حصار کشی مربوط به آن مطلع شوید. در این قوانین به نوع حصار، ارتفاع حصار و محدوده های مجاز به حصار کشی و .. اشاره شده است. بعد از بررسی مقررات محلی مربوطه در ادامه باید برای این کار مجوز های لازم را نیز دریافت کنید.

بنابراین قوانین شواری محله و شورای شهر مربوطه هر دو را در ارتباط با حصارکش یها بررسی کنید. اگر در این مورد آگاهی های لازم را ندارید از یک نقشه بردار کمک بگیرد.

بعد از گرفتن مجوزهای مربوطه، حال می توانید محدوده ی مورد نظر خود را مشخص کنید. بعد از این که مشخص شد چه حریمی قرار است فنس کشی شود، باید عملیات نشانه گذاری انجام شود.

فنس

مراحل اجرای حصارکشی
  • مشخص کردن دقیق مرزی که قرار است حصارکشی شود
  • مشخص کردن محل هایی که قرار است پایه فنس در آن ها قرار گیرد (این کار را می توان با اسپری رنگی انجام داد.)
  • معمولا به فاصله ی دو متر از هم محل پایه ها را مشخص می کنند. (فاصله ها باید دقیق و منظم باشد.)
  • در محل قرارگیری پایه ها زمین را به اندازه مناسب که بیش از ده سانتی متر است حفر می کنیم.
  • داخل هر حفره پایه ها را قرار داده و اطراف آن ها را با سیمان ، بتن یا ماسه دیگر پر و محکم می کنیم. (از تراز بودن پایه ها اطمینان حاصل کنید.)
  • در این مرحله کمرکش ها (ابزاری که به صاف ماندن فنس ها کمک خواهد کرد) را نصب کنید.
  • در پایان می توانید فنس ها را بر روی پایه ها نصب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیگر توری شامل توری پرسی ، توری گابیون و توری حصاری می توانید به مقالات مرتبط به آن ها مراجعه نموده و نیز لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 10 =